Jest mam pa novo,...

on sobota, 31. januar 2009

...prenovljeno bloggovsko stran. Malce je še v obdelavi, končni izdelek pa ne bo veliko spremenjen od trenutnega..

Če sem koga pozabil kamorkoli dodat, ali karkoli drugega, naj me opozori, da popravim. Lahko pa še kakšen predlog ali samo komentar o trenutni kreaciji.

No pa da neham bluzit.... Bodite v cvetju.

LP

3 komentarji:

Petrov plac pravi ...

Dvije,.. Jest bi sam unga National Geographic POD dal pod sam "članek", ker drgač pogled na sliko uide,.. ;)

Ditrich pravi ...

Hvala Peter. Ta POD je pač tema, ki je možna kot glava in je ne morem dati pod članek. Lahko jo dam edino čisto na dno bloga, vendar tam nima efekta.
Zdi se mi zelo zanimiva, ker so slike zelo lepe in se dnevno menjajo.
Pa slike kot slike so fajn za to stran.. ;)

No, če sem kakorkoli nepoučen glede teh stvari, mi boš pa ti en dan ob kavici povedal kako pa kaj.. Nisem glih računalničar, ampak mam pa na desni rami ''ta dolgo dvako''... Ti že veš o čem govorim.

LP

Petrov plac pravi ...

Brez kocine ne gre! ;) Ok, bova enkrat nardila izmenjavo znanj! :)